HTML

Álmaim blogja

Ide fogom leírni álmaimat. Mert abból van sok és nagyon eszementek, így talán fennmaradnak az utókornak is ezek a gyöngyszemek.

2019.06.09. 13:30 Hopstimop

Hipnózisos terápia az Olsen ikrek bátyjával

Ez is egy korábbi álom, amit Facebookra jegyeztem fel, de ide is bemásolom.

Legújabb álmom húsvétra. Ha valaki nem tudná, hímnemü vagyok:

Csilla és én egy hipnózisos terápiára megyünk, mert az milyen jó.

Meg is érkezünk egy benzinkútra, ahol felmegyünk egy lépcsön a felsö emeletre egy nappaliként, vagy méginkább egy pszihiáter váróterméhez hasonlóan berendezett szobába, ahol már ül néhány félmeztelen csaj.

Én is leveszem az ingemet, és megjegyzem magamban, hogy milyen jó, hogy szépek a melleim, mert így most nem kell szégyenkeznem.

Ezután jön egy szintén félmeztelen csaj és mondja, hogy mehetünk.

Lemegyünk a lépcsön a benzinkútra, ahol melósok ücsörögnek és sört meg kávét isznak én pedig arra gondolok, hogy most biztos jól megbámulják a szép melleim.

Ezután bemegyünk egy másik szobába, ahol egy 45-50 körüli meleg pár várakozik.

Az egyik férfi kimegy, én pedig megkérdem a másikat, hogy ez nem az Olsen Ikrek bátyja volt-e, mire ö igennel felel, én pedig felébredek.

Na erre varrjál hímes tojást!

Szólj hozzá!

Címkék: Olsen ikrek Hipnózis Meztelen csajok


A bejegyzés trackback címe:

https://almaimblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3614885818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása